Wizja gry
- Vision.pdf by Tomasz D. - wersja pre-alpha opisu gry *
- This is the way by Michał D. - aktualna wersja opisu gry
- mechanizm walki by Tomasz D. & Bartłomiej W. - szczegółowy opis działania bitew *
- AI w bitwach by Maciej Sz. - schemat działania AI podczas bitew
- Maszyna stanów NPCa by Maciej Sz. - schemat działania maszyny stanów u NPCów
-
Reakcje chemiczne + statystyki związków by Bartłomiej W. & Michał D. - możliwe do przeprowadzenia reakcje chemiczne oraz statystyki związków chemicznych (atak/leczenie/żywotność)
-
Schemat craftingu pierwiastków by Bartłomiej W. - skrótowy schemat działania ataków jednostek podczas bitwy **

-
Game Flow by Michał D.

-
Architektura projektu gry by Michał D.

Fabuła
-
Mapa podstawowa by Michał D.

-
Mapa z miastami i drogami by Game Design Team

-
Mapa ze ścieżkami patrolowymi by Game Design Team

Opisy państw
- Auskadrin by Michał D.
- Sułtanat Awabalu by Mateusz D.
- Miasto Elfów by Mikołaj Sz.
- Cesarstwo Carlsbergit by Amelia S.
Państwa, skróty, kolory, questy
by Amelia S., Michał D., Mateusz D. i Mikołąj Sz. - tabela z danymi na temat królestw
| Nazwa Państwa | Skrót | Kolor | Questy |
|---|---|---|---|
| Sułtanat Awabalu | Sul | #d0ba1a | questy Awabal |
| Auskadrin | Aus | #0a1b7c | questy Auskedrinu |
| Państwo Elfów | Elf | #096127 | questy Elfy |
| Cesarstwo Carlsbergit | Car | #900c0c | questy Cesarstwo |
państwa pomniejsze:
| Nazwa Państwa | Skrót | Kolor |
|---|---|---|
| Saltna | Sal | #74c963 |
| Calithill | Clt | #3b799a |
| Tharon | Tha | #7572b1 |
| Selajam | Slm | #e7ea29 |
| Angwedh | Agw | #dda01c |
Apropo kolorów jeszcze jeden, który jest dość ważny i często przeze mnie używany:
#132978* - nieaktualne
** - częściowo nieaktualne